FAQs
B2B
Ondersteuning & Contact?
We zijn bereikbaar via telefoon en mail, van maandag tot en met donderdag van 07:00 tot 16:30 uur en op vrijdag van 07:00 tot 16:00 uur. Met uitzondering van feestdagen.
Suggesties?
We bieden u de best mogelijke service. Daarom stellen we het ook op prijs als u suggesties hebt die deze dienstverlening kunnen verbeteren. Maar natuurlijk zijn ook ideeën over onze producten of andere opmerkingen die u met ons wilt delen over je ANTOS-ervaring meer dan welkom. Stuur ons een e-mail via info@antos.nl.
Klachten?
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten dol zijn op de producten van ANTOS. Mocht u toch een klacht hebben over onze producten of diensten, dan willen we dat natuurlijk graag zo snel mogelijk weten zodat we er op gepaste wijze op kunnen reageren. Neem contact met ons op als u een klacht hebt: stuur een e-mail naar info@antos.nl of bel ons op +31 (0)418 541 005 als je liever telefonisch contact opneemt.
Hoe plaats ik een bestelling?
U heeft verschillende mogelijkheden om uw bestelling bij ons te plaatsen. Per telefoon: +31(0)418 541005, per fax +31(0)418 511780 en per e-mail info@antos.nl. Tevens kunt u gebruik maken van de website, waar wij de voorkeur aan geven.
Moet ik me registreren?
Voor de website login dient u gebruik te maken van uw account. De B2B website is enkel voorbehouden voor ANTOS klanten, t.w. detaillisten, professionelen en groothandels.
Wachtwoord vergeten?
Als u uw wachtwoord bent vergeten dan kunt u deze via Max opnieuw aanvragen. U ontvangt dan per e-mail instructies, waarna u weer volop gebruikt kunt maken van uw account.
Hoe vind ik een artikel?
Om snel uw artikel te vinden is er een zoekveld voorzien waarmee u zowel op artikelnummer, omschrijving, ingredient, etc kunt zoeken. Daarnaast kunt u ook via de categorie index door ons productassortiment bladeren.
Een favoriet product staat niet meer op de website en/of is uit het assortiment gehaald. Wat moet ik doen?
Wij vernieuwen en verbeteren continu ons assortiment, waardoor het soms ten koste gaat van andere producten. Indien u vragen heeft over een product, neemt u dan contact met ons op via de e-mail op info@antos.nl of telefonisch op +31(0)418 541005. Wij zullen nagaan of het product nog verkrijgbaar is.
Een favoriet product is niet (meer) verkrijgbaar in de winkel/in de buurt. Wat moet ik doen?
Stuurt u dan een e-mail naar info@antos.nl met uw favoriete product en NAW-gegevens, of neem telefonisch contact met ons op +31(0)418 541005. Wij zullen u dan van dienst zijn.
Staat uw vraag niet in de lijst?
Neem dan s.v.p. contact met ons op: stuur een e-mail naar info@antos.nl of liever telefonisch contact?
Bel ons +31(0)418 541005.
Bel ons +31(0)418 541005.